גירושין: השפעת הקורונה על היחסים במשפחה

מאמר זה ממחיש כיצד מגיפת COVID 19 השפיעה על מספר סוגים של קשרים משפחתיים, תהליכים ותוחלת חיים. בנוסף לשינויים בתעסוקה ובבריאות, המגיפה השפיעה גם על היחסים האישיים, כולל קשרים משפחתיים. מהתמודדות עם הורות בכל הגילאים ועד להתמודדות עם קשרי מרחק בין-דוריים, נראה שקשרים משפחתיים רחוקים מלהיות אטומים להשפעה של קוביד-19.

להתפרצות הגלובלית של COVID-19 והנעילות חסרות התקדים שלאחר מכן הייתה השפעה עצומה על היחסים וחיי המשפחה

עבור זוגות רבים שמגדירים מחדש את מערכות היחסים שלהם ומשפחות רבות חוו שינויים דרסטיים בדינמיקה המשפחתית שלהם. מגיפת Covid-19 עוררה שינויים סיסמיים בחיי היומיום.

אני מציע שנישואים וגירושים במהלך מגיפת COVID 19 ייבדקו יותר מקרוב לאורך זמן. ששת הנושאים הבאים מספקים סקירה מקיפה של השפעת המגיפה על חיי המשפחה באוסטרליה בשלב זה או אחר במהלך המשבר (מרץ 2020).

זוגות נשואים נפגעו קשות מהמגיפה שפגעה בכלכלה

עקרה מיליוני גברים ונשים וסחפה משפחות לאבטלה ועלתה למאות אלפים בחייהם. ההשפעה של COVID-19 על מערכות יחסים, כולל עלייה בגירושים, הגבירה את הלחץ על נישואים שכבר התקלקלו ויצרו מקורות מתח חדשים להתמודד איתם. עורכי דין לגירושין ברחבי הארץ מצפים לעלייה במספר הזוגות המגישים בקשה לגירושין עם שוך מגיפת הקורונה.
בכדי לקרוא פרטים מורחבים בנושא של גירושין: השפעת הקורונה על היחסים במשפחה ניתן לבדוק כאן:

בשיחה עם מומחי מערכות יחסים ועורכי דין לענייני משפחה

שיעורי הגירושים עלולים להמריא לאחר מגיפה אם בתי המשפט פתוחים ופועלים כרגיל. בשלב זה, בתי משפט רבים נותרים סגורים לעניינים לא חיוניים, והשופטים רואים בגירושים "לא חיוניים", אך זוגות רבים אינם מסכימים. בבתי משפט מחוזיים שנותרו פתוחים, כמו אלה בפלורידה ובג'ורג'יה, לא ניתן להבחין בין זוגות המגישים תביעת גירושין מהסיבות הרגילות לבין זוגות שמגישים תביעת גירושין מכיוון ש-COVID-19 הוביל אותם להגיש תביעת גירושין.

במחצית השנייה של 2020

ברזיל ראתה מספר שיא של גירושים כאשר זוגות נשואים נהיו חולים יותר לאחר תקופה ארוכה שבה היו דחוסים בבית במהלך מגיפת הקורונה. בסין, בלומברג דיווח כי הגירושים זינקו במרץ 2020 כאשר זוגות יצאו משבועות של נעילה קפדנית כדי לעצור את COVID-19.

להתערבויות ציבוריות הקשורות להתפתחות COVID-19

בין אם יזומה או מיטיבה, היו השפעות רבות על התנהגות ביתית, במקרה זה החמירו את קשיי הגירושין בסין והשפיעו על נישואי ילדים בדרכים רבות אחרות. בארה"ב, שיעורי הנישואים והגירושין יורדים (Reynolds 2020a, 2020b) אך קיימות עדויות אמפיריות מוגבלות ברמה זו לפני המגיפה. זו למעשה לא הסחת דעת מהעובדה של-COVID הייתה השפעה גדולה על נישואים וגירושים.

מחקר של המכון לחקר משפחה על השפעות הגירושין על הגיל זכה לכינוי "תורת הנישואים של הזהב". מצד שני, ניתן לומר ששיעורי הגירושין של זוגות מעל גיל 50 עלו בגלל שהם מתחתנים בגיל צעיר יותר.

המחקר הסמכותי ביותר

הוא ה-American Family Survey (AFS), סקר ארצי שנתי של 3,000 אנשים שנערך ביולי 2020 על ידי The Deseret News ומרכז האוניברסיטאות בריגהם יאנג לבחירות ודמוקרטיה, המספק מידע רב. על נישואים וגירושים. במאמר "גירושין ומשמורת ילדים", עורך הדין רודייר לדיני משפחה דן בהשפעה של מגיפת הקורונה על שיעורי הנישואים, המשמורת והגירושים ברחבי ארצות הברית. תן למומחים לייעץ לך כיצד להעביר את משפחתך דרך המגיפה ללא גירושין.

לצוות החמל שלנו ברודייר דיני משפחה ניסיון רב בייצוג לקוחות בכל שלב של הליכי גירושין ומשמורת

ולרי ה. טוצ'י היא עורכת דין המתמחה בדיני נישואין ומשפחה, לרבות גירושין. היא מייצגת יחידים ומשפחות בכל ההיבטים של התחום, לרבות גירושין, משמורת, מזונות בני זוג וילדים, חלוקה צודקת של נכסים, הסכמים לפני ואחרי גירושין, עניינים לאחר פסק דין, דיונים והליכים בבית המשפט.

זוגות צריכים להיות מוכנים להתמודד עם המורכבויות הללו ולעבוד עם עורך דין משפחה מוסמך

כדי לאפשר לכם להתמודד איתם. השגרה מועילה למשפחות גירושים, אבל COVID-19 שיבש שגרה כזו. משפחות צריכות להתמודד כעת עם היבטים מלחיצים אחרים של הנגיף לפני שמנסים להתחיל גירושים.

טיפול זוגי ומשפחתי לזוגות גרושים בצל COVID-19 למרות שנגיף הקורונה והליכי בריאות הציבור הנלווים לא שינו את אופי הגירושין

עדיין ישנם דברים שימושיים שזוגות ומטפלים משפחתיים יכולים לעשות כדי לעזור למשפחות להתמודד עם בעיות גירושין. מאמר זה מציע הצעות כיצד ניתן לערב זוגות, משפחות ומטפלים כדי לסייע למשפחות השוקלות גירושין, גירושין ויישום הסדרים לאחר גירושין במהלך תקופת קוביד-19. גירושין ומשפחותיו מייצגים את האתגרים הספציפיים של הנגיף והצורך שלו במדיניות בריאות הציבור ובמתן מקלט.

כששיעורי הגירושין עולים

זוגות רוצים לדעת אילו אפשרויות יש להיפרד עד שנת 2020. ישנן דרכים רבות להתחיל את תהליך הגירושין בשנת 2020 וחשוב למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורך ועבור משפחתך . משפחות אחרות מתגרשות בגלל בעיות חשובות אחרות המתעוררות כאשר הורים נכנסים למערכות יחסים חדשות הקשורות להיבטים משתנים אחרים של התפתחות הילד והמשפחה.

אוסף של ראיות מבוסס היטב מראה שלקונפליקט בין הורים להטוטנות עבודה ומשפחה יכול להיות השפעות שליליות על "בריאות הנפש של ההורים

מערכות יחסים זוגיות ובריאות הנפשית ארוכת הטווח של ילדיהם (Dinh et al. , 2017; Vahedi et al., 2019). נראה כי השפעת המגיפה על משפחות פוגעת במיוחד בזוגות ממעמד הפועלים ועניים, שכן אלו הם הזוגות שרואים ככל הנראה את עושרם הפיננסי יורד במרץ. ישנן עדויות כי קונפליקטים מוגברים בין הורים על שכר, עבודה ואחריות משפחתית עלולים לגרום למערכות יחסים משפחתיות מתוחות, כולל הורות עצבנית, וכי לקונפליקטים זוגיים יכולים להיות השפעות שליליות ארוכות טווח על בריאותם הנפשית של ילדים (Dinnh, 2017; VAhedi, 2018; 2019). — —